I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

mandag den 26. marts 2012

Og vinderen er....

Jeg har jo trukket en vinder af min Give Away, denne spændende bog:

Har gjort det via hjemmesiden www.random.org for at det blev fair for alle.
Først satte jeg alle deltagerne ind i en tabel. Det antal lodder hver deltager deltog med afgjorde hvor mange forskellige numre den pågældende fik.
Numrene blev uddelt efter hvornår folk tilmeldte sig konkurrencen, den første nummer 1 osv.
Tabellen ses her:

Så brugte jeg en tal generator fra www.random.org, hvor jeg udfyldte at tallene 1-11 skulle være med i lodtrækningen.
Resultatet ses herunder:

Vinderen af min Give Away er altså Mia D, som også har sin egen blog (http://eslublog.blogspot.com). Stort tillykke til Mia. Håber du bliver glad for din præmie.
Vinderen er kontaktet via email, og skulle det være så uheldigt, at jeg ikke hører fra hende inden for 14 dage, da vil jeg trække en ny vinder i stedet for.

Tusind tak til alle der har deltaget i min Give Away, jeg håber I har lyst til at prøve lykken ved fremtidige Give Aways.

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...