I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

tirsdag den 6. november 2012

Hvilke ting ser du helst på min 30 dages Blog Challenge?

Har set på forskellige andre blogs, at mange laver sådan en 30 dages Blog Challenge, hvor de skal skrive om noget bestemt på de 30 dage. Og har så ledt dem jeg kunne finde igennem, og taget alle de bedste ting/emner her ind på min blog i en afstemning ude i højre side.
Så jeg vil blive super glad hvis I alle gider bruge et par minutter på at læse listen igennem og derefter sætte krydser i de ting, som I helst vil have skal have en dag i min 30 dages Blog Challenge, I må sætte op til 30 krydser :D
Afstemningen kører indtil den 20. november, hvorefter jeg gør resultatet op, og de 30 mest populære ting eller emner vil så få hver sin dag på min 30 dages Blog Challenge!
Så come on people... stem! (:


XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...