I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

onsdag den 21. november 2012

Besøg på gravstedet i Nordjylland

I dag har min lillesøster, far og jeg været i Nordjylland for at lægge en julekrans og juledekoration på min mormor og morfars gravsted. Det var efterhånden også mange år siden jeg sidst havde været der.
Efter vi havde været på kirkegården kørte vi ned forbi deres gamle gård, som min morfar både blev født og døde på, for at se hvordan der så ud der. Til sidst kørte vi et smut ind i Fjerritslev by og kiggede lidt i butikkerne i det kolde vintervejr.
En hyggelig dag. Men det gør bestemt ikke at jeg savner min morfar og især mormor mindre. Selvom det er 12½ år siden de døde, så er smerten der stadig i allerhøjeste grad! Mon man nogensinde kommer sig helt over tabet af en man elsker?
Lige et lille billede af gravstedet, efter vi har sat julekrans- og dekoration på. Man kan også se, at graveren er gået i gang med at pynte gravstederne til jul (grannet rundt om gravstenen).
Glædelig jul mormor og morfar



XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...