I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

mandag den 26. november 2012

Dag 5: Din yndlings årstid - og hvorfor?

Der er jo slet ingen tvivl! Min yndlings årstid har altid været (og det tvivler jeg stærkt på nogensinde vil ændre sig) foråret. Det er en dejlig dejlig årstid! Elsker når buske og træer springer ud med skønne grønne blade i utallige nuancer. Elsker de smukke forårsblomster der springer frem. De flotte grønne græsplæner, der står aller flottest midt på foråret. Elsker de varme forårsdage, hvor temperaturen og vejret næsten er lig sommervejr, men nyder at det ikke er alle dage der er så varme, for så føler jeg ikke at jeg får for meget af det på samme måde som om sommeren.
Og med den dejlige danske natur der blomstrer, så blomstrer mit humør også. Vinterens triste og mørke dage er slut, og ligeså er mine alt for mange triste og mørke dage. Ja, foråret er bare en skøn tid! Nårhhhh ja, og så har jeg jo også fødselsdag midt i en af forårets dejlige måneder; april. Så det er bare ekstra topping på kagen, på fyldet? Hvad er det nu man siger?
Nå, anyways.... hvad er DIN yndlings årstid? - og hvorfor?

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...