I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

fredag den 30. november 2012

Dag 9: Dine yndlings tv-serier

Uhhh ja, jeg er jo altså totalt seriefreak. ELSKER dem bare! Dog ikke alle, skal det lige siges. Fx er min hadeserie Venner (om jeg dog fatter hvad den er blevet så populær for!?).
Men de gooode serier er der nu mange af. Og hvis du spørger hvilken af de følgende jeg bedst kan lide, så kan jeg ikke give dig et svar, for det svinger hele tiden. Har ikke taget reality serier som Paradise Hotel og sådan nogle med i denne her, men det er absolut også fantastisk tv!

The Vampire Diaries


Pretty Little Liars


7th Heaven


Desperate Housewives


Charmed


Ugly Betty

Det var mine yndlings tv-serier. Hvad er dine?


XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...