I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

torsdag den 29. november 2012

Dag 8: Dit barndoms crush

Folk der kendte mig som barn, ville næsten kunne svare på denne hurtigere end jeg selv kan.
Mit barndoms crush var da Krumme fra Krummerne-filmene. Åhhh jeg var bare så forelsket i ham. Kan huske jeg skrev kærestebreve til ham og puttede dem i en gammel skotøjsæske. Jeg var jo helt forgabt! Og så var jeg jo SÅ stolt, når jeg gang på gang fortalte mine venner, at min mor og Krummes far (altså skuespilleren Laus Høybyes far, ikke i filmene) havde læst sammen, da de var yngre.
Det barndoms crush var uden tvivl det længste jeg havde, og det varede da i en del år. Og så skal I da ikke snydes for et lille billede af knægten fra dengang... armen han var da også sød! ;-)
Hvem var jeres barndoms crush?


XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...