I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

lørdag den 24. november 2012

Dag 3: En ting fra din ønskeseddel

Noget af det jeg ønsker mig allermest i julegave i år, det er et varmetæppe. Sådan et elektrisk et, som man ligger på i sengen. Man kan tænde det lidt inden man går i seng, og når man så lægger sig ind i sengen, så kommer man til at ligge på et dejlig varmt underlag, i stedet for et iskoldt lagen. Og jeg er virkelig en frossenpind så det gør noget, så det er en perfekt gave til mig!
Jeg fik et for 4-5 år siden i julegave, men det gik desværre i stykker, og savner det gevaldigt!
Lige et billede af et varmetæppe - det er dog ikke noget bestemt mærke jeg ønsker mig...




Hvad med jer, hvad er jeres største ønsker til jul i år?


XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...