I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

mandag den 7. november 2011

Brunettens dagbog (Facebook-joke)

Ja nu kører denne her på facebook lige for tiden, og den er sq ret god, så synes ikke den skal gå helt i glemmebogen... om den tilhører en brunette eller blondine må I selv om, men jeg stemmer altså for brunette, nu hvor jeg selv er blondine ;P Hey, den kan jo også tilhøre en, øhhhmmm hvad søren kalder man en rødhåret? Rødine? Rødette? Eller måske rødhætte? Hvorfor er der ikke et ord for rødhårede? Eller det er der måske alligevel...? Måske bare mig der ikke ved det...!



Januar: Returnerede det skærf jeg fik i julegave, det sad for stramt.


Februar: Blev fyret fra apoteket bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min skyld, at flaskerne ikke passede i etikettemaskinen!...


Marts: Er vildt glad! Blev færdig med mit puslespil på bare 6 mdr, selvom der stod 4-6 år på æsken.


April: Sad fast i rulletrappen i Fields i evigheder p.g.a. strømsvigt.


Maj: Har planer om at køre på vandski i sommer, men kan ikke rigtig finde en sø med bakke! (Note: Spørg evt. på facebook om nogen kender en).


Juni: Tabte en konkurrence i brystsvømning. Fik dog klaget efterfølgende, for de andre svømmere snød og brugte armene!


Juli: Glemte bilnøglerne inde i bilen :-( Måtte stå ude i et forfærdeligt regnvejr. Og bilen blev desværre også gennemvåd, for taget var slået ned.


August: Skulle ringe efter hjælp på 112, men måtte opgive - der findes ikke en 12-knap på mobilen (Note: Spørg på facebook om nogen kender en genvejsknap).


September: Tænker dybe ting for tiden... hvorfor er der så mange W i M&M poserne?


Oktober: Fandens M&M's! De er så vanskelige at skrælle...


November: Bager kage. Opskriften siger at jeg skal bruge 12 æggehvider... tror jeg koger æggene først, så er det nemmere at tage blommerne fra.


December: Skal på disco hvor man skal være over 18! Hold K... det tog lang tid at samle 17 personer.


Nå ja, jeg syntes i hvert fald den var god :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...