I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

fredag den 4. november 2011

Westlife - et stort ønske til jul i år, måske det største!

Eller egentlig er der to ønsker, som begge vægter meget højt. Men det ene er noget privat, så det holder jeg for mig selv.... ;P
Det andet må klart være at komme til en af Westlifes sidste koncerter som gruppe! I Irland eller England hen i slutningen af foråret. Nyheden om at de bryder op, eller går hver til sit om man vil, ramte mig hårdt! I 14 år har jeg været trofast fan, som kender alle deres sange og elsker dem alle. Hvad er det dog for noget at gå hen og få familier og så bare stoppe?! IKKE iorden i min bog, altså!
En af de største oplevelser i mit liv var helt klart da jeg var til deres World Of Our Own-tour koncert i Forum tilbage i 2002 sammen med min kusine. Det var SÅ stort! Ikke at skulle opleve det igen kan sammenlignes med at få at vide at man aldrig kan komme i tivoli eller sommerland igen, og de af jer der kender mig VED, at det er en forfærdelig ting for mig, for jeg eeeelsker sådanne steder! Så ja, det er fandens trist og surt! Så en eller anden rig onkel, jeg ikke kender, må gerne sende sådanne billetter i min retning! :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...