I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

torsdag den 3. november 2011

De første spæde skridt ind i bloggens verden

Jeg svor for mig selv og mange andre, at jeg aldrig ville blogge. Syntes det var tidsspilde og meningsløst... og pludselig en dag blev mit syn på det helt anderledes, så fik jeg lige pludselig LYST til at blogge. Ja, man skulle tro det var løgn... men nej, det er ganske sandt! Dog blogger jeg for mig selv og ikke for alle andre. Derfor må I også bære over med mig, hvis I læser med :D
Men til de af jer der gør kan jeg da kun sige; VELKOMMEN TIL MIN BLOG :D Efterlad nu en masse fodspor og kommentarer, så jeg også kan få noget at more mig over (:


XX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...