I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

onsdag den 11. januar 2012

30+ faste læsere



Ja, så nåede bloggen 30+ faste læsere. HVOR ER DET FEDT! :D Det er skønt at se at flere og flere læser med. Og 30+ faste læsere (plus nogle stykker via bloglovin' også) er super fedt! Tak til jer alle, hvor er I skønne <3
Det ville være fantastisk, hvis I alle gad sætte et kryds (eller flere) i min afstemning om, hvad I helst vil læse om på min blog. Jo flere stemmer, des mere korrekt resultat får jeg jo (:
God dag til jer alle derude!

XX Thilde

7 kommentarer:

  1. Sikke en sød blog! Vil du tjekke min ud?
    http://mathildenauta.blogspot.com/
    XX

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathilde...
      Mange tak skal du have (: Og det kan du tro jeg vil! :D
      KH Thilde

      Slet
  2. Hej Thilde.
    Tak for din søde kommentar på min bog, men kan altså ikke se at du er blevet fast læser er det en fejl?:-)
    knus
    http://bredesblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Mange tak for den søde kommentar! :-)
    Du har fuldstændig ret i, at der om at komme ud i verden inden det er for sent! Især når jeg starter på universitetet efter sommeren, så er der hverken tid eller penge til den slags ligeså ofte, desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis (:
      Så må du gøre det når du har tid og råd! :D

      Slet
  4. Tillykke med de 30+! Nu vil jeg hjælpe dig et skridt tættere på de 40! Super blog ;) ♥

    www.mylifeasnise.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Denise.
      Mange tak skal du have :D Det er skønt at læse (:
      Knus Thilde

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...