I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

mandag den 16. januar 2012

Kattetransportkasserne er kommet frem, og Pjuske og Goner ER klar til at flytte til Fyn :D

Ja, i aftes tog jeg vores fire spritnye kattetransportkasser frem og lagde et lille håndklæde i hver samt et par gærtabletter som lokkemiddel. Og Pjuske, vores dejlige gamle hunkat, var modig og gik ind i den ene af dem og spiste gærtabletterne og lagde sig kort tid, kom dog ud derefter igen. Goner var halvt inde i den ene af dem, og Walther stak kun lige hovedet ind i en. I dag har Sharky været helt inde i hans og snuse, og så ud igen. Og i morges, da jeg stod op, ventede der mig dette dejlige syn inde i stuen:

Pjuske er altså allerede klar til at flytte til Fyn, og jeg er ret sikker på hun har sovet der i nat. Hvor er det dog dejligt (: Og oven i købet havde hun fundet ud af at lægge sig i den RIGTIGE transportkasse også, så det kunne jo ikke være bedre! :D

Og lige før, da jeg satte Goner foran en af transportkasserne, skete dette her så:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...