I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

søndag den 8. januar 2012

Tilbagevendende drømme (mareridt)

Gennem det meste af mit liv har jeg haft nogle forskellige drømme, eller mareridt egentlig, som er dukket op igen og igen, og det sker typisk med flere måneder eller års mellemrum. Pludselig drømmer jeg næsten præcis den samme drøm igen, som jeg før har haft.
Hvad er det der gør at nogle mareridt gang på gang dukker op? Hvorfor lige DET mareridt? Hvad er der ved det, som gør at man skal tvinges til at drømme det igen og igen?
Det skete igen i nat. Jeg havde et mareridt, som jeg har haft flere gange før. Sidste gang er vel 3-4 år siden, vil jeg tro.

Lige det her mareridt handler kort fortalt om, at min søster og jeg er på flugt fra nogle som vil sætte os i et fængsel, hvor vi bare skal sidde for at dø (uden at vi har gjort noget galt altså!). Så i drømmen er vi på flugt med rygsække og poser, og vi løber og løber i drømmen. Vi møder en kvinde, som ikke har opdaget at vi er eftersøgte, og hun hjælper os. Men pludselig dagen efter opdager vi at der er blevet taget nogle billeder af os, og vi ved at dem vi er på flugt fra vil kunne finde os, hvis vi bliver, så vi flygter videre. Vi flygter fra et stort skovareal vest for byen til et stort skovareal øst for byen. alt imens vi bevæger os længere og længere nordpå.
Det er en rodet drøm, og jeg vågner op ca. samme sted hver gang.

Har et par andre mareridt, som også jævnligt dukker op, men nu nøjes jeg lige med at fortælle om det der var tilfældet her.

Er jeg mon den eneste med mystiske tilbagevendende mareridt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...