I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

søndag den 1. januar 2012

Bye bye Christmas Break

Jeps, det er hvad jeg kan sige, når jeg lægger mig i min seng i aften.. "det var så den ferie".
"Har du haft en god ferie, Thilde?" spørger du måske?
- Tjo, tjah.. hvad skal man sige? Har været syg i 2 uger nu - ergo også hele ferien. BLA! Men som den stædige jyde jeg er har jeg nægtet at gå til lægen, og så kan man vel i grunden ikke tillade sig at have selvmedlidenhed, eller kan man?
Nå, i morgen hedder det skole igen.. og ikke længere i lokalerne på Kastaniehøjvej, hvor vi har været indtil nu. Nej vi skal op i hoveddelen af skolen, som de nu har renoveret.. Rylevej here we come! ;P
Glæder mig bestemt IKKE til at skulle tidligt op! Men bortset fra det, så er det vist fint nok alligevel (:
Håber I alle har haft en dejlig juleferie (dem af jer der har haft ferie selvfølgelig, hehe :P).

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...