I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

lørdag den 1. december 2012

Dag 10: Noget du altid tænker "hvad nu hvis?" omkring

Den er let. Jeg tænker sommetider "hvad nu hvis jeg ikke var stoppet i gymnasiet og flyttet til København?". Hvordan havde mit liv så set ud i dag? Havde jeg haft de dejlige mennesker i mit liv, som jeg har mødt derover og bare efter den tid? Havde Jens og jeg mødt hinanden tidligere? Eller senere? Eller slet ikke? Det sidste tror jeg dog ikke rigtigt på. Jeg tror på det var min skæbne at møde ham, ligesom alt muligt andet i mit liv er min skæbne. Men tænker også at nogle af de ting man gør og de beslutninger man træffer afgør hvornår de skæbnebestemte ting sker.
Jeg må hellere slå fast at jeg ikke fortryder det et øjeblik. Men tit og ofte kunne det være rart at få et glimt af, hvordan ens liv ville have set ud, hvis man ikke havde truffet lige dén beslutning på lige dét tidspunkt.
Er der noget du tænker "hvad nu hvis?" omkring?

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...