I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

torsdag den 6. december 2012

Dag 15: Dine største frygte

Åhh ja, hvis der er noget jeg har, så er det fobier.... men mine tre største frygte er uden tvivl;

1: Højder - akrofobi. Jeg er simpelthen så højdeskræk, at jeg faktisk allerede bliver bange, hvis jeg bare skal stille mig op på en stol. Derfor tror jeg også at dette er min allerstørste frygt/fobi.


2: Edderkopper - araknofobi. Jeg har altid hadet edderkopper, især de store og lidt behårede af dem. De helt bittesmå er jeg ikke så bange for, men bliver de på størrelse med 1/4 af en lillefingernegl eller større end det, så ryster jeg af skræk. Og jeg VED jo godt at dem vi har herhjemme ikke kan gøre én noget, og de endda typisk er mere bange for os end vi er for dem (stakkels edderkop, hvis det er sandt i mit tilfælde), men det dulmer desværre ikke min frygt. Jeg HADER de små modbydelige kryb!


3: Indelukkede/små rum - klaustrofobi. Hvis der er noget jeg virkelig hader, så er det at skulle igennem smalle passager, kravle igennem rør (det var mest da jeg var barn, at jeg kom ud for det), ned i små lave kældre eller ind i meget små rum. Jeg fryser simpelthen af skræk, jeg kan slet ikke ha det! Puhhh det er ubehageligt!



Hvad med dig, hvad er dine største frygte???

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...