I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

tirsdag den 4. december 2012

Dag 13: Et sted du godt kunne tænke dig at bo

Denne her var ikke så svær for mig.
Der er ét sted i verden jeg ALTID har været ekstremt fascineret af, og det er USA. Og der er især ét sted i USA, som virkelig har haft min interesse, og det er San Francisco. Jeg har aldrig været i USA, og dermed heller ikke i San Francisco. Men jeg synes simpelthen det virker som en fantastisk by. Så unik med de meget stejle gader, Golden Gate Bridge, sporvognene (som jo de fleste andre steder kun hører fortiden til), placeringen lige ved vandet, naturen der generelt samt de smukke pastelfarvede victorianske huse.
Hvis jeg vandt en masse penge i Lotto, hvilket jeg desværre nok IKKE gør, da jeg slet ikke spiller Lotto. Men gjorde jeg, så skulle nogle af pengene uden tvivl gå på en tur til USA med et laaaangt stop i San Francisco.
Og selvom jeg ikke har været der, så ved jeg at jeg ville elske at bo der.
Og når I nu ser disse billeder, så KAN I da ikke være i tvivl om hvorfor ;P









Hvad med dig? Hvor kunne du godt tænke dig at bo, hvis du helt selv kunne vælge? - og hvorfor?

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...