I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

fredag den 7. december 2012

Dag 16: 5 materielle ting du drømmer om at få

Ja det er jo en god tid til denne, da jeg jo lige har lavet ønskeseddel til jul. Så jeg skal jo bare vælge noget ud fra den.

1. materielle ting: Playstation Omni/Playstation 4 (navnet er vist ikke fastlagt helt endnu).
Står ikke på min ønskeseddel i år af to grunde; den udkommer først i september 2013 (så vidt jeg har hørt), og så er den selvfølgelig også for dyr. Men vil super gerne have en. Man kan så mange smarte ting med den, som man ikke kan med Playstation 2, som vi har herhjemme.... så det er klart den ting jeg allerhelst vil have!


2. materielle ting: Puma Wylie Eternity fitness sko.
Efter jeg er begyndt at træne, og gerne vil træne en del på danseholdene (Zumba, LatinMix og DanceFit) vil jeg gerne have nogle fitness sko, som egner sig godt til fitness dans, så derfor ønsker jeg mig disse sko i julegave.


3. materielle ting: Nescafé Dolce Gusto Capsule Holder Bubble (sort).
Synes denne her er super smart til at have alle mine smagsvarianter til min Dolce Gusto-maskine i. Den er flot og kan sagtens stå fremme og pryde køkkenet :D




4. materielle ting: Eva Solo termokande (lime)
Ja kan jo ikke komme udenom at jeg elsker limegrøn, især til ting i hjemmet. Så denne lækre termokande ønsker jeg mig selvfølgelig også i limegrøn. Synes den er super flot, og elsker den lidt anderledes form og det smarte håndtag.... lækker termokande :D


5. materielle ting: Skoskab (sort)
Det er ikke nogen bestemt slags skoskab jeg ønsker mig, bare et der er sort, så det kan passe ind i vores baggang. Så billedet jeg har fundet er af et tilfældig sort skoskab.



Ja det var så 5 materielle ting, som jeg ønsker mig. Hvad med jer andre?

XX Thilde






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...