I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

søndag den 9. december 2012

Dag 18: Dine 5 største celebrity crushes

Puhhh der har vist været lidt forskellige i årenes løb. Specielt i mine teenageår var jeg jo særligt drengeglad. Og det var jo især de kendte fyre, som tiltrak min opmærksomhed. Så ja, det man kalder for celebrity crushes må jeg vist indrømme at jeg havde.

1. celebrity crush: Shane Filan
Tror vist ikke det kommer som nogen overraskelse for nogen, som kender mig, at Shane Filan, som jo også er Shane fra Westlife, nok altid har været et af mine største celebrity crushes. Og han er også den eneste af de fem som jeg har set i virkeligheden, da jeg var til deres World Of Our Own tour koncert i Forum i København tilbage i 2002.



2. celebrity crush: Ian Somerhalder
Han blev opdaget i Young Americans og det crush varede også ved. Og han gør det især godt i The Vampire Diaries! ;P



3. celebrity crush: Leonardo DiCaprio
Nok den skuespiller jeg har haft det længste crush på. "Faldt for ham" da jeg første gang så Titanic, og mit crush på ham varede ved år efter år efter år.


4. celebrity crush: Nick Lachey
Opdagede ham, da jeg så ham i Charmed som Phoebes beundrer med hans store kysselæber :D


5. celebrity crush: Daniel Cosgrove
Ham opdagede jeg i Beverly Hills 90210, hvor han spillede Matt. Hans smilehuller gjorde udfaldet :D



Det var mine største celebrity crushes, hvem er dine??? :D

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...