I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

lørdag den 8. december 2012

Dag 17: En genial opfindelse

Altså der findes jo et hav af geniale opfindelser. Men skulle jeg nu slå dem sammen, så tror jeg nok mit svar ville lande på, at computeren bestemt er en af de mest geniale opfindelser.
Jeg eeeeelsker min computer, og har efterhånden også haft en hel del af dem. De holder jo desværre ikke evigt, og de bliver jo også bedre og bedre, så alle spil og programmer kræver mere og mere, så computerne bliver jo simpelthen for gamle med tiden. Min sidste computer, som var en Samsung, røg sig desværre en tur, da jeg præsterede at vælte en kop varm the med mælk og sukker i ud over den OG min mobiltelefon (sådan noget sker sq kun for mig, øv altså!). Så derfor købte jeg en anden, som er den jeg har nu. En bærbar HP Pavilion dv7 med 17,3 tommer skærm (fordi mindre ikke kunne gøre det, ha ha) magen til den der er billede af her:



Hvilke opfindelser synes du er særligt geniale?

XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...