I am aware that I am less than some people prefer me to be, but most people are unaware that I am so much more than what they see.

tirsdag den 11. december 2012

Dag 20: Hvorfor blogger du?

Ja, det er da et godt spørgsmål. Men jeg har aldrig været dog til at få skrevet dagbog, og alligevel synes jeg det vil være sjovt at have en dag.. nogle af de tanker man har gjort sig, noget af det man har oplevet, ja bare ting fra ens fortid...
Og så nyder jeg selv at læse andres blogge, især dem, hvor man ser og læser noget interessant, måske noget nytænkende, eller bare noget der rører én.
Så jeg blogger nok hovedsageligt for min egen skyld, men da selvfølgelig også for at underholde andre, jer der læser med. Og håbet på at I kan lære noget af det jeg skriver, eller at jeg på en eller anden måde kan røre jer med mine ord eller tanker. Selv hvis man bare kan røre én person eller på anden måde ændre hans/hendes liv til det bedre, så er det jo det værd! Det er bare en dejlig tanke!


XX Thilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...